Gå vidare till innehåll

Fri Frakt ✨ | 021 448 1909

    FAQ

    Vanliga frågor

    I genomsnitt tar det ca 7-12 arbetsdagar tills paketet är framme hos dig. Leveranstiderna kan ibland vara något längre på grund av hög efterfrågan. Vi ber om din förståelse i sådana fall - vi strävar alltid efter att du ska få ditt paket så snabbt och smidigt som möjligt.

    Produkterna i våra kollektioner kan komma från olika leverantörer och kan i vissa fall skickas i separata paket, såklart utan extra kostnad för dig.

    Du behöver inte vara orolig! Låt oss veta om du fortfarande saknar något i din order efter att ha väntat tålmodigt en liten stund till, så kollar vi upp det!

    Om du inte gillar något i din order - kontakta vår support så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig! Hör av dig till oss om din retur på: hej@thalita.se

    Om du behöver ändra eller avbryta din order, hör av dig till oss så fort som möjligt! När vårat lager har behandlat din order, kan vi tyvärr inte göra några ändringar.

    För att avbryta en order direkt efter den är lagd, kontakta oss på hej@thalita.se så fort som möjligt, samma dag. Vi kan tyvärr inte garantera att vi har möjlighet att avbryta din order.

    Om ordern redan är i behandling för att fraktas iväg, kommer du behöva göra en retur. När din retur är mottagen och godkänd, kommer din återbetalning att behandlas.

    Vår återbetalningspolicy gäller i 30 dagar för alla produkter, förutsatt att de är oanvända, i sin originalförpackning och i säljbart skick. Kunden ansvarar för returfraktkostnaderna om inte produkten är defekt eller skadad vid leverans.

    live_help

    Hittade du inte svaret på din fråga?

    Vår kundservice hjälper dig gärna! 🧡